امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

worms

بازی Worms v.0.0.23

نیازمندی ها :آندرویید ۲٫۱ – ۲٫۳

بازی معروف و هیجان انگیز Worms اینبار در “آندروییدها ” !  گروه کرم های خود را در نبردی با استفاده از سلاح های کللاسیک این بازی مانند بمب های موزی و سوپرگوسفند،  قرار دهید.این بازی دارای مراحل مختلفی از دشواری از ساده تا بسیار سخت می باشد.دیالوگ هایی مثل صدای خنده ی بلند و انیمیشن های گرداننده ی شخصیت ها بر جذابیت این بازی بیش از پیش افزوده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Squibble

بازی Squibble v1.0 build 880

نیازمندی ها :  آندرویید ۱٫۵ یا بالاتر

بالاخره آخرین و کاملترین نسخه این بازی در “آندرویدها” !  دارای حرکت بسیار سریع و پلتفورمی دو بعدی و جذاب که به آسانی این بازی را یاد گرفته و در آن حرفه ای خواهید شد. همچنین نسخه ی رایگان  Lite نیز موجود است. آچدیت های این بازی شامل مراحل جدید می باشد. در آخرین نسخه قرار داده شده ۴۹ مرحله پیش بینی شده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Crazy Hamster

بازی Crazy Hamster بسیار ساده با گیم پلی بسیار معتاد کننده می باشد.  دارای انیمیشن ها و افکت های صوتی بسیار جذاب می باشد که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. در هر مرحله دارای دنیاهای مختلف بوده و دارا ابزار مختلف و قابل انتخاب است. در نسخه ی جدید قابلیت انتقال بازی به کارت SD نیز وجود دارد. همچنین این بازی به صورت رایگان آپدیت شده و مراحل جدیدی به آن اضافه می شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Guerrilla Bob v1.2.1

Guerrilla Bob یک بازی اندرویدی بسیار  زیبا است که با بهره گیری از گرافیک خارق العاده خود ، شخصیت پردازی های جالب و داستانی بودن گیم می تواند سرگرمی بسیار خوبی برای شما باشد . ماجرای Guerrilla Bob که یک بازی اکشن فانتزی اول شخص می باشد در صحرایی اتفاق می افتد که شما می بایست به جنگ دشمنان خود رفته و آنها را نابود سازید . وجود داشتن اسلحه های متفاوت با کاربردهای گوناگون از دیگر ویژگی های این بازی به شمار می رود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک بازی فانتزی با گیم پلی استثنایی می گردید قطعا Doodle Food Expedition یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار خواهد داشت . در این بازی که گرافیک آن به صورت کاغذی طراحی شده است می بایست با استفاده از یک تانک توپ ها را به گونه ای پرتاب کنید که به آدمک سمت راست تصویر برخورد کند . با گذر از مراحل اولیه به ترتیب بازی سخت تر و سخت تر می گردد و برای رسیدن به یک پرتاب درست می بایست چندین زاویه را به دقت نشانه روید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات