امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Panda Run یکی از زیباترین و بامزه ترین بازی های سبک دویدن می باشد که این بار شما نه نقش انسان ، بلکه در قاموس یک پاندا می بایست بدوید !
پاندایی شجاع تصمیم می گیرد تا برای رسیدن به سنگ افسانه ای ، به سوی پیدا کردن حرم ناشناخته ای حرکت کند . در این بین برای او اتفاقاتی می افتد که وظیفه شما کمک کردن به او برای حرکت در مسیرهای پر پیچ و تاب و رسیدن به نیلش می باشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Super Medusa v1.4

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی بسیار جذاب به صورت رایگان در فروشگاه های اندروید عرضه شده است. با شکستن آجرها ، ماهی های دوست خود را نجات بدهید. بازی بسیار جذاب و ساده ای بوده که قابلیت تغییر رنگ را نیز دارد.شما باید در آن ماهی ها را از بین اجرهایی که آنها را احاطه کرده اند نجات دهید . اما مراقب باشد که کوسه ها بسیار خطرناکند !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی  ماجراهای اسباب بازی فروشی TOYSHOP ADVENTURES + BONUS v1.2.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ – ۲٫۳

فروشنده ی این مغازه تیله های خود را گم کرده است و شما باید به او در پیدا کردن تیله هایش کمک کنید.این بازی بر پایه ی ماجراجویی بوده  و در طول مراحل مختلف  به اسباب بازی های جالبی برخورد  خواهید کرد. می توانید شخصیت های جدید را آزاد کنید و حتی به مراحل اضافی و قدرت های برتری دست پیدا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی پرنگان خشمگین اندروید Angry Birds Rio

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

چه اتفاقی می افتد اگر پرندگان محبوب مردم در قفس زندانی و به ریو فرستاده شوند؟ آنها خیلی خشمگین خواهند شد. این بازی دارای ۳ فصل با ۹۰ مرحله ی جذاب است. کنترل ساده در این بازی هر کسی را مجدوب خود خواهد کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی هیجان انگیز Cordy v1.45

نیازمندی ها :تمام سیستم های عامل اندروید

Cordy یک ربات کوچک با کارهای بسیار بزرگ است.به او در راه رفتن ، پریدن ، هل دادن ، کشیدن ، بلند کردن ، پرتاب کردن  و  چرخش در مسیرهایی که با معماهای گوناگون بر می خورد کمک کنید. این بازی رایگان بوده و به زودی آپدیت های آن ساخته می شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

بازی بسیار خاطره انگیز کشتن مرغابی های وحشی کنسول نینتندو Duck Hunt v1.1.1

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

این بازی کلاسیک که ما را یاد دوران بچگی خود می اندازد را اینبار در اندروید اجرا کنید. از بین دو روش “۱ مرغالب” یا “دو مرغابی” یکی را انتخاب کنید . بازی را آغاز کنید. این بازی از حد یک بازی شادی بخش فراتر رفته طوری که خیلی ها با این سگ شکاری خندان مشکل دارند و داشتند !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی پرتاب کردن موشک کاغذی Paper Jet v1.1
نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

تا جایی که می توانید این موشک کاغذی را دورتر پرتاب کرده و با جمع آوری ستاره ها موشک کاغدی خود را به یک وسیله ی پیشرفته تبدیل کنید. این بازی قابلیت به اشتراک گذاشتن رکورد های شما در فیس بوک و تویتر را نیز دارد !

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Everlands HD v1.13

بازی Everlands HD v1.13

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۰ -۲٫۳

یک دنیای رنگی توسط یک دنیای سیاه و تار و نیروهای اهریمنی مورد حمله قرار گرفته.حیوانات این سرزمین باید جمع شوند . بهترین قابلیت های خود را ترکیب کنند تا در مقابل خطری که تهدیدشان می کند بایستند. هر حیوان در این بازی دارای قابلیت ، نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردیست. تاکتیک های خود را در مقابل دشمن پیاده کنیدتا آن را شکست دهید. این بازی دارای ۲۰ مرحله ی جذاب و رنگارنگ است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Garden Of Weeden v4.1.8.7

بازی جذاب Garden Of Weeden v4.1.8.7

نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ – ۲٫۳

پرورش شاهدانه ی وحشی برای مصارف درمانی ! این گیاه را در حریم خصوصی گوشی خود به صورت قانونی کاشت کنید. با خریدن به موقع دانه وقتی که قیمتش پایین است و فروش آن در زمان افزایش قیمت برای خود تولید سرمایه و با قرار گرفتن در مقابل معامله ی افراد آن را به هم زده و به سود خود بازی را ادامه دهید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Jet Fly (Plus) v4.5.0.5

بازی Jet Fly (Plus) v4.5.0.5

نیازمندی ها :آندرویید ۱٫۵ و بالاتر

 

اینبار نسخه ی Plus بازی Jet Fly در “آندروییدها” . جدیدترین امکانات این نسخه عبارتند از :

- شهر ابری – با گرفتن ستاره های قرمز می توانید به شهر ابری پرواز کنید

- مسابقه با یوفو و سفینه های فضایی

- رقابت های ۱۵ ، ۳۰ و ۶۰ ثانیه ای رایگان.

-فواصل ساختمان در در نسخه رایگان زیاد می باشد

رزولوشن های پشتیبانی کننده : WVGA(854*480), WVGA(800*480), HVGA(480*320), WQVGA(432*240), WQVGA(400*240), QVGA(320*240), Tablets

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات