امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Planet Wars زیباترین بازی استراتژیکی اندروید می باشد . بین سیاره های مختلف سفر کرده و با نابود کردن نیروهای مختلف به قدرت اول کهکشان تبدیل شوید . سعی کنید با گرفتن تصمیمات زیرکانه در از بین بردن نیروهای دشمن پیش دستی کنید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Forest Defense داستان فردی است که با تعصب خاص خود نسبت به تنها جنگل باستانی باقی مانده نمی خواهد اجازه دهد که سایر انسانها برای اهداف مادی خود آنها را از بین ببرند . ارتش خود را ساخته و از جنگل در برابر ماشین های مکانیکی نابودگر دفاع کنید . از قدرت خورشید و آب بهره بجویید تا بر دشمنان پیروز گردید . البته توجه داشته باشید هیچ ماده ای هر چند هم که قدرتمند باشد نمی تواند به تنهایی عامل موفقیت گردد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

کلاه سرآشپز را بر سر گذاشته و مشغول پخت عذا شوید !
همین امروز رستوران خود را افتتاح کرده و به دنبال تهیه مواد اولیه و دستور پخت غذا بروید .

Cafeteria Nipponica بازی زیبایی است  که بر خلاف گرافیک نه چندان بالای خود از گیم پلی خوبی برخوردار بوده و افرادی که علاقه مند به بازی های مدیریتی هستند ، حتما معتاد این بازی خواهند شد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به دنیای Dungeon Village جایی که می توانید در آن  یک دهکده کوچک را به شهری بزرگ و پر از ماجرا تبدیل کنید ، خوش آمدید . این وظیفه شماست که با مدیریت درست ، شرایط زندگی را برای مردمانتان بهتر کرده تا روز به روز بر جمعیت آنها افزوده شود . از خطر هیولاها غافل نشوید چرا که آنها با دستبرد زدن به اهالی شهر سرمایه های مردم را به غارت خواهند برد . بهترین کار ساخت سیاه چاله هایی است که بتوانید آنها را در آنجا گرفتار کنید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی کنترل ترافیک فرودگاه  Air Control v2.08

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

شما در این بازی جذاب که پیش از این برای آیفون وارد بازار شده بود مسئولیت کنترل ترافیک هوایی یک فرودگاه را بر عهده دارید.باید تمامی هواپیماهای این فرودگاه را درست به زمین نشانده و از برخورد آنها با بکدیگر جلوگیری کنید. بان بازی با کنترل جالبش برای شما اعتیاد آور خواهد بود.

- از بین محیط هایی مانند  صحرا ، بیابان ، اقیانوس  و سرزمین های قدیمی حق انتخاب دارید.

- امتیازات خود را با دیگر بازیکنان این بازی مقایسه کنید

- و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Tower Raiders 2

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

این بازی از نوع مسابقه ای و اکشن می باشد و دارای گیم پلی ای استراتژیک است. به عنوان فرمانده ای ای برای نیوری تدافعی انسان ها بر مهاجمان فضایی غلبه کنید.در این نسخه از بازی تمامی مشکلات نسخه های قبل برطرف شده و بازی به روانی ادامه خواهد داشت.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی OpenTTD v1.1.0.12

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

شما در این بازی  بازرگانی ثروتمند هستید. این بازی قابلیت دونفره شدن را نیز دارد.هخمچنین دارای قابلیت بازی آنلاین نیز در این بازی گنجانده شده. به شما پیشنهاد می کنیم اگر گوشیتان دارای صفحه ای بزرگ است این بازی را اجرا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Majesty: The Fantasy Kingdom Sim v1.8.3

بازی Majesty: The Fantasy Kingdom Sim v1.8.3

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Majesty: The Fantasy Kingdom Sim دنیایی سحرآمیز و پهناور است که شما در آن تاجدار یک سلطنت باشکوه هستید. وقتی شما رییس منظقه می شوید مسئولیت تمامی اراضی آن بر شانه ی شاهانه ی شماست. این بازی استراتژیک ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم می کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

گذری به زمان های خیلی دور ، آن هنگام که بشر و اژدها در کنار یکدیگر زندگی می کردند . زمانی که امپراتور انسان ها فهمید خوردن تخم اژدها جاودانگی را برایش به ارمغان خواهد آورد ، جنگ بین انسان و اژدها آغاز شد . شما برگزیده شده اید تا از دسترسی انسان به تخم اژدها جلوگیری کنید . پس با تفکر و استراتژی خود به این مهم دست پیدا کنید !

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات