امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Drankenstein: Ridin’ Fresh بازی اندرویدی زیبایی است که با سبکی جدید آمده است تا شما را سرگرم کند . در این بازی جذاب می بایست سوار بر ماشین شده ، همانگونه که گانگستر ها بر روی اسب می نشینند و با راکت هایی که در دست دارید ، دشمنان را نابود ساخته و کسب درآمد کنید . این بازی را که از گرافیک قابل قبولی برخوردار است می توانید هم اکنون از آندرویدها دانلود نمایید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Need For Speed Shift برای HoneyComb

نیازمندی ها : اندروید ۳٫۰

سرانجام بازی محبوب Need For Speed Shift در اندرویدها ! سریعترین اتومبیل های دنیا را برانید و از امکانات جالب این بازی لذت ببرید. این بازی بهترین بازی اتومبیل رانی در اندروید که تا به حال دیده این خواهد بود. با بیش از ۲۰ نوع ماشین مختلف لحظات هیجان انگیزی را برای شما فراهم می کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی اتومبیل رانی اندروید  Bang Bang Racing THD v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

فیزیک جذاب  و گرافیک مجلل بازی هر کسی را شگفت زده می کند. اBang Bang Racing THD v1.0 یک مسابقه ی اتومبیل رانی می باشد که در آن از اتومبیل های اسپورت استفاده خواهید کرد. فیزیک پویا و واقعا گرایانه ی بازی در کنترل و دریفت ماشین برای شما بی نهایت لذت بخش خواهد بود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی ماشین جتی  Jet Car Stunts v1.06

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ – ۲٫۳

این بازی یک بازی از نوع بدست آوردن جایزه با سرعت  بسیار هیجان انگیز است که به صورت سه بعدی طراحی شده. دارای  پرش های بسیار بلند ، حلقه هایی در آسمان ، پلتفرم های معلق ، مانورهای بسیار سخت و محیط های دشوار است. مراحل این بازی بسیار زیبا طراحی شده ، کنترل عالی بازی ، و گیم پلی سریع و معتاد کننده اش از ویژگی های مهم آن می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Parking Star v1.1

 

بازی پارک حرفه ای اتومبیل Parking Star v1.1

هدف شما در این بازی این است که در پارک کردن استاد شوید. به سریع ترین روش ممکن پارک کرده و از برخورد اتومبیل با کناره ها و دیگر ماشین ها جلوگیری کنید. کنترل بازی ساده و نرم می باشد. ۴ نوع ماشین مختلف و وجود ۱۰ مدال برای چالش های جدید در این بازی جا گرفته.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Epic-Truck-v1.2.2

Epic Truck نام یک بازی ماشین سواری بسیار جذاب برای اندروید می باشد که در شرایط سخت بر روی سخره ها و جاده های برفی صورت می گیرد . اگر از علاقه مندان به بازیهای اتومبیل رانی هستید حتما این بازی را تجربه کنید !

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات