امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 Radiant HD v3.6

بازی Radiant HD v3.6
نیازمندی ها : آندروید ۲٫۲ – ۲٫۳

خودتان را در برابر دسته های موجودات فضایی در داخل یک فضای پر از تیر و گلوله حفط کنید. از بین هزاران موجود خزنده ی بیگانه بگذرید تا به غول عظیم الجثه ی هر مرحله برسید. سلاح ها خاص و امکانات افزایش قدرت را جمع آوری کرده و سفینه ی خود را به منزل خویش برسانید .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Dragon Hunter v1.01

بازی هیجان انگیز Dragon Hunter v1.01

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۰ – ۲٫۳

آیا می خواهید یک شکارچی اژدهای حرفه ای شوید؟ این بازی هیجان انگیز را امتحان کنید و از برج خود در برابر حملات اژدهاها محافظت کنید.

 

امکانات بازی :

اسلحه هایی ماند نیزه ، نیزه های زهراگین و نیزه های  دارای حرکت دورانی قدرت و تعداد نیزه های شما را فازایش می دهند. تعمیرکار قلعه ی آسیب دیده ی شما را تعمیر می کند.باید از سکه ها برای تسریع کار وی استفاده کنید. شکارچی ها در هر مرحله مقداری غذا مصرف می کنند و اگر غذا کافی نباشد بازی را خواهید باخت. غول های بازی دارای ۳ نوع اسلحه ی ویژه و قدرت جادویی هستند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Death Worm v1.03

بازی  Death Worm v1.03

نیازمندی ها : آندرویید ۲٫۱ و بالاتر

بیش از ۲ میلیون دانلود این بازی و ۲ میلیون مردمی که معتاد این بازی شده اند خیلی از چیزها را در مورد این گیم عالی آشکار می کند. در این بازی غول های زیرزمینی فراتر از حد تصورتان را با انگشتتان کنترل کنی. مردم ،  حیوانات و پرندگان را بخورید ! تانک ها ، ماشین ها و هلیکوپترها را به پایین بکشید !

امکانات بازی : ۴۵ مرحله و ۳ مکان مختلف / ۲ مینی گیم اضافه / روش بازی جنگی و انفجاری / ۳۰ نوع دشمن / ۳ نوع کرم / قابلیت پخش HD و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 GunApp 3D (The Original) v1.2

بازی GunApp 3D (The-Original) v1.2

گوشی موبایل خود را به یک سلاح اسباب بازی تبدیل کنید !  مدل سازی واقع گرایانه انیمیشن ها شما را دوارد کنترل یک شبیه ساز سه بعدی اسلحه وارد می کند. با استفاده ازین شبیه ساز لحظات خوشی را در کنار دوستانتان در یک جنگ نمایش سپری کنید. همچنین می توانید با اجرای این برنامه یک اره برقی را سبیه سازی کنید! همه ی این امکانات به صورت ۳ بعدی در این برنامه قرار داده شده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Deadly Dungeons RPG v1.0.3

بازی Deadly Dungeons RPG v1.0.3
نیازمندی ها : سیستم عامل آندروید ۱٫۵ و بالاتر

 

Deadly Dungeons RPG v1.0.3 یک بازی ساخته شده منحصرا برای سیستم عامل آندروید می باشد. با هدایت کردن شخصیت بازی و عبور از گروه های بیشماری از موجودات که در این بازی قرار داده شده اند می توانید در این بازی متبحر شوید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

worms

بازی Worms v.0.0.23

نیازمندی ها :آندرویید ۲٫۱ – ۲٫۳

بازی معروف و هیجان انگیز Worms اینبار در “آندروییدها ” !  گروه کرم های خود را در نبردی با استفاده از سلاح های کللاسیک این بازی مانند بمب های موزی و سوپرگوسفند،  قرار دهید.این بازی دارای مراحل مختلفی از دشواری از ساده تا بسیار سخت می باشد.دیالوگ هایی مثل صدای خنده ی بلند و انیمیشن های گرداننده ی شخصیت ها بر جذابیت این بازی بیش از پیش افزوده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Guerrilla Bob v1.2.1

Guerrilla Bob یک بازی اندرویدی بسیار  زیبا است که با بهره گیری از گرافیک خارق العاده خود ، شخصیت پردازی های جالب و داستانی بودن گیم می تواند سرگرمی بسیار خوبی برای شما باشد . ماجرای Guerrilla Bob که یک بازی اکشن فانتزی اول شخص می باشد در صحرایی اتفاق می افتد که شما می بایست به جنگ دشمنان خود رفته و آنها را نابود سازید . وجود داشتن اسلحه های متفاوت با کاربردهای گوناگون از دیگر ویژگی های این بازی به شمار می رود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Deadly Chambers HD v1.0i

Deadly Chambers HD یک بازی اکشن بسیار زیبا به صورت ۳ بعدی می باشد که به صورت اول شخص انجام می پذیرد . گرافیک بسیار بالای این بازی انجام آن را تنها به دستگاه هایی که به صورت High-Def هستند محدود نموده است . از میان این دستگاه ها می توان به گلکسی تب سامسونگ ، گلکسی اس ، موتورولا Xoom اشاره نمود .

برای دستگاه های دارای ویرایش ۲٫۰ و بالاتر از آن امکان بازی به صورت مولتی تاچ نیز وجود خواهد داشت .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Samurai II: Vengeance

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Samurai II همانطور که از نامش بر می آید یک بازی رزمی است اما نه همانند سایر بازی هایی که تا کنون انجام دادید بلکه با یک گیم پلی خارق العاده و گرافیک حیرت انگیز که شما را در دل جنگ های رزمی خواهد برد . موزیک پشت زمینه شباهت بسیار زیادی با فیلم های سامورایی داشته و جوی استیک مجازی به گونه ای قرار گرفته است که بهترین عملکرد را هنگام بازی در اختیارتان قرار می دهد . اگر علاقه به بازی های رزمی هستید پیشنهاد ما این است که Samurai II: Vengeance را از دست ندهید !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات